Organisation
Väsbyhems organisation är uppbyggd av tre avdelningar med ett tydligt kundfokus.
Vi strävar hela tiden efter att;
- höja vår servicenivå mot kund
- optimera den dagliga förvaltningen
- höja kvaliteten i våra förnyelse- och nyproduktionsprojekt
- tillmötesgå våra ägardirektiv
Affärsutveckling
I Affärsutveckling ingår Stab, Marknad- och hållbarhet samt Fastighetsutveckling.
Det är Affärsutveckling som driver Väsbyhems utveckling framåt samt säkerställer att vi ligger i framkant avseende bland annat hållbarhet.
Fastighetsutveckling svarar för detaljplanearbete, tidiga skeden samt bygg- och installationsledning för nyproduktion och förnyelse.
Affärsstöd
I Affärsstöd ingår Redovisning och ekonomi, Stab samt Kundservice och Uthyrning som svarar för många kundmöten och erbjuder service både internt och externt.
Förvaltning
I Förvaltningen ingår Stab, Östra, Västra och Centrala förvaltningsområdet med kvartersvärdar, utemiljö, reparatör och drifttekniker samt Teknik och Underhåll som säkerställer energioptimering, lås- och passagesystem, myndighetskrav, daglig drift av värme, el, vatten och ventilation, skadehantering samt systemansvar inom ritnings- och fastighetssystem.
Det är Förvaltningen som ser till att den dagliga skötseln av våra hus och områden fungerar optimalt och är effektiv.