Boka tvättstugan på Mina sidor eller i appen

Bor du i ett område med elektronisk bokningstavla är det även möjligt att boka via Mina sidor eller appen Electrolux Professional Vision MOBILE.

Hur man bokar tid i tvättstugan kan skilja sig mellan våra olika bostadsområden.  De tvättstugor som har elektronisk bokningstavla ger dig även möjlighet att boka tvättpass enkelt under Mina sidor eller genom appen Elektrolux Professional Vision MOBILE.

Att boka tvättpass på Mina sidor

På Mina sidor efter inloggning, under fliken Kontrakt för din lägenhet väljer du Tvättbokning. Då ser du de tvättstugor du har tillgång till för att boka ditt tvättpass.

Att boka tvättpass genom appen Electrolux Professional Vision MOBILE

Det går också bra att ladda ned appen Electrolux Professional Vision MOBILE från App Store eller Google Play Butik till din mobiltelefon eller platta.

Gör så här för att komma igång med appen

  • Ladda ned appen Electrolux Professional Vision MOBILE 
  • Logga in på Mina sidor på vasbyhem.se
  • Under Kontrakt går du till din lägenhet och väljer Tvättbokning
  • Klicka på en tvättstuga så visas texten "Använd mobilen för att boka" längst ned. Klicka på texten så visas en QR-kod. 
  • Öppna appen Electrolux Professional Vision Mobilen på din telefon eller platta och klicka på texten Scanna QR-kod och scanna QR-koden. Då startar appen och du kan boka tid i tvättstugan genom att klicka på Boka.

 

Har du redan appen och har problem att boka?

Efter en uppgradering som gjorts den 5 december 2022 kan du som redan har appen sedan tidigare behöva göra följande:  

  • Logga in på Mina sidor
  • Gå in på tvättstugebokningen som du hittar under Kontrakt på din lägenhet
  • Klicka på texten "Använd mobilen för att boka" som finns längst ned. Då visas en QR-kod.
  • Öppna appen för tvättstugebokningen och scanna QR-koden
  • Klart! Då kan du boka tid i tvättstugan med appen igen.